Eva Šípková

26 / 5 / 2025

Zákaznickou zkušenost děláte, i když si myslíte, že ne.

Zákaznickou zkušenost tvoříte, i když se jí vědomě nevěnujete. Je to oblast, které se v e-commerce nelze vyhnout. Zákazník od vás odchází se zkušeností a je jen na vás s jakou. Chyťte CX pevně do svých rukou a inspirujte se od jedniček na trhu. Co se může naučit i menší e-shop v oblasti CX od Alzy? O tom jsme mluvili s Evou Šípkovou, která má CX Alzy na starost. Pojďte si pro to.

Partnery podcastu jsou:
SmartEmailing – Profesionální nástroj pro váš e-mail marketing.
Czech On-line Expo – Největší akce v českém digitálu a e-commerce: Veletrh. Konference. Festival. 
Pracovna, multifunkční prostor a podcastové studio v Praze.

Mohlo by vás zajímat

Martin Matějka

4 / 10 / 2024

Jak na úspěšný web z pohledu SEO?