Lukáš Pítra

31 / 10 / 2024

Zákaznická zkušenost je střet očekávání s realitou

9 z 10 českých e-shopů nemá žádnou formu zákaznického výzkumu a e-shopaři o očekáváních a následné zkušenosti svých zákazníků neví vůbec nic. Pravdou ale je, že drtivá většina zákazníků nakoupí vždy jen jednou. O důležitosti zákaznické zkušenosti jsme si povídali s Lukášem Pítrou, který je garantem CX Summitu pro Czech On-line Expo 2025.

Mohlo by vás zajímat

Michal Král

30 / 8 / 2024

E-shopům chybí nejčastěji strategie

Martin Matějka

4 / 10 / 2024

Jak na úspěšný web z pohledu SEO?

Moderátor: Pavel Pola Diskutující: Martin Strouhal, Josephine Skinner, Štěpánka Lebedová

28 / 3 / 2025

Panelovka: Doručitelnost v roce 2025

Uzamčené